پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش بنیان به ۶۷۶ شرکت رسیده است رئیس‌جمهور: ایران بیشترین تعداد زنان تحصیل‌کرده را در منطقه دارد وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است اینفوگرافی | مقایسه ۳ سال دولت رئیسی در مقابل ۸ سال دولت روحانی استقرار ۲۸ شعبه اخذ رأی سیار در کلات | ۲۷ هزار نفر در کلات واجد شرایط رأی‌دادن هستند وزیر امور خارجه کشورمان: خواسته ایران و مصر برقراری روابط دیپلماتیک است رئیس مجلس: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد زخمی شدند وزارت خارجه روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود هشدار پادشاه اردن برای عواقب کنترل اسرائیل بر گذرگاه رفح جزئیاتی تازه از پرونده رابرت مالی
سرخط خبرها

شعب اخذ رای در انتخابات مجلس دوازدهم نسبت به دوره یازدهم ۴۰۰۰ مورد افزایش داشته است | چاپ ۷۱ میلیون تعرفه

  • کد خبر: ۲۰۵۵۹۴
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
شعب اخذ رای در انتخابات مجلس دوازدهم نسبت به دوره یازدهم ۴۰۰۰ مورد افزایش داشته است | چاپ ۷۱ میلیون تعرفه
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفند امسال، گفت: همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات فراهم است.

به گزارش شهرآرانیوز سیدمحمدتقی شاهچراغی در همایش فصلی احزاب در وزارت کشور طی سخنانی، گفت: در خصوص انتخابات و اهمیت آن و راهبرد‌های آن که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند، حتماً نمایندگان احزاب در کلامشان خواهند گفت.

وی افزود: ما در اجرا تمام مسائل انتخابات گذشته را بررسی کرده و نیاز‌ها را برطرف کرده‌ایم و باید بگویم به لحاظ زمانی از انتخابات گذشته جلوتر هستیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: در انتخابات امسال ۴۰۰۰ شعبه بیشتر از گذشته در نظر گرفتیم تا سهولت در امر رأی‌گیری صورت گیرد، در عین حال، قریب به ۵۹ هزار شعبه آماده اخذ رأی هستند و دستگاه‌های احراز هویت و نرم‌افزار‌های مورد نیاز نیز تأمین شده است.

شاهچراغی افزود: چاپ ۷۱ میلیون تعرفه به تفکیک صورت گرفته و آماده شده است.

شاهچراغی با اشاره به برگزاری همایش احزاب در وزارت کشور، گفت: در واقع میزبان این همایش دوستان احزاب هستند و ما فقط شرایط را به پیشنهاد خانه احزاب فراهم کردیم، در عین حال در مورد انتخابات باید عرض کنم در اجرا همه شرایط فراهم است.

وی در ادامه، گفت: به نظرم قانون همه چیز را تعریف کرده و برابر قانون کار‌ها باید صورت گیرد و از دیروز شورای نگهبان یک ماه فرصت دارد تا صلاحیت‌ها را بررسی کند و تا قبل از این هیأت نظارت وظایف و مسئولیت در این خصوص داشته است.

رئیس ستاد انتخابات کشور، ادامه داد: به نظرم فرصت هست و ما هم در حوزه وزارت کشور تلاش داریم تا شاهد مشارکت حداکثری باشیم که به دلایل مختلف، از جمله مسائل کلان کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

شاهچراغی تأکید کرد: بنده به برخی از دوستان عرض کردم که قطعاً مردم باید در همه مراحل حضور داشته باشند و این صرفاً به انتخابات محدود نشود، در عین حالی که این در خصوص احزاب هم باید باشند و فعالیت آن‌ها صرفا به انتخابات محدود نشود، هر چند ما در وزارت کشور در جلسات احزاب هم شرکت کرده‌ایم.

وی در ادامه، گفت: جناح‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب و مستقل فرقی نمی‌کند، باید به موضع انتخابات از موضع تکلیف نگاه کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: اگر نقد درستی هم وجود داشته باشد، ما در وزارت کشور استقبال می‌کنیم و تا زمانی که قرار است اعلام نظر شود، ما در خدمت احزاب هستیم.

شاهچراغی بیان کرد: انتخابات آثار ملی و فراملی دارد، لذا نگران زخم زبان‌ها نباشید، همه دستگاه‌ها طبق قانون عمل کنند تا مشارکتی که در کلام مقام معظم رهبری آمده، محقق شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور، تصریح کرد: امیدوارم فرصتی برای همکاری و همدلی ایجاد شود تا در اولین قدم، نتیجه آن را در ۱۱ اسفند با تلاش‌های شما ببینیم؛ زیرا شما معتمد بخشی از مردم هستید.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->